Fraktpolicy
Vi skickar varorna från lagret inom 48 timmar till kunden.
Vi skickar och säljer varor över hela världen och våra leveranser tar vanligtvis mellan 6 - 8 arbetsdagar beroende på vilket leveransalternativ du väljer. Helgbeställningar packas och skickas vanligtvis nästa arbetsdag.
Om leveransförseningar uppstår på grund av omständigheter utanför vår kontroll (force majeure), till exempel under en pågående global pandemi, är vi inte ansvariga för eventuella problem som uppstår på grund av leveranstiden. Vänta upp till 30 arbetsdagar innan du kontaktar kundtjänst om en saknad beställning genom att spåra beställningen med det angivna spårningsnumret.
Om du har några frågor angående leveranser, vänligen kontakta oss alltid via e-post på info@phonecases.se med ämnesfältet "Leverans" så att vi kan svara så snart som möjligt.
Produkterna skickas direkt från vår partners lager för att kunna erbjuda dig som kund bästa möjliga priser. Vi reserverar oss för eventuella fel relaterade till tredjepartslogistik. Genom att göra ett köp hos oss godkänner du alla de villkor som anges på denna webbplats. Vi råder dig därför att kontakta oss i förväg om du har några frågor angående ditt köp innan du ingår ett avtal. I händelse av klagomål eller andra frågor bör du alltid kontakta oss via e-post på info@phonecases.se och ingen annanstans för att säkerställa att du får ett svar så snabbt som möjligt.
För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig som kund 200kr för de kostnader som uppstår för returfrakt och hantering.
*Våra leveranstider är endast uppskattade och inte garanterade och kan därför variera beroende på var du bor.
Var är min beställning?
Om du fortfarande är osäker på var ditt paket befinner sig kan du mejla oss.
* För stora kvantiteter kan behandlingstiden variera upp till 5 dagar, och den tid som anges ovan är endast en uppskattning av hur lång tid det vanligtvis tar att behandla våra paket. Ovanstående tider är inte garanterade leveranstider.
Tullavgifter kan tillkomma
Hur kan jag spåra min beställning?
Du kan kontrollera statusen för ditt paket på vår sida Spåra ditt paket.
Mitt paket kan inte spåras, vad kan jag göra?
När du har fått e-postmeddelandet som bekräftar att din leverans har skickats kan det ta upp till 2-5 arbetsdagar innan spårningskoden är aktiv.
Om du fortfarande har problem, tveka inte att kontakta oss på info@phonecases.se eller ställ dina frågor nedan.